Fashionjoint

The Healthy Box

The Healthy Box
 
Har ni hört talas om The Healty Box? Det är ungefär osm Glossy Box fast med massa nyttigheter. Du får hem en box varje månad fylld med hälsoprodukter. Allt ifrån nötter och hälsodrycker till hälsotidningar och träningserbjudande. En blandning av produkter som får kroppen att må bättre! När jag läste det här så ville jag testa direkt så nu har jag beställt hem min första box. Det här känns mer lockande än en Glossy Box för mig, eftersom det här kommer man inte samla på hög och inte använda som miljoner skönhetsprodukter. Blir ni okcså sugna på att testa?

Posted in: Inspiration





Skrivet av: kerstin ehrenholm

låter värt att testa

Svar: ja det tyckte jag med :D
sanna hyvärinen

2014-06-07 - 20:25:19
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.