Fashionjoint

Spontan helg

I helgen så var jag lite spontan, vilket jag aldrig brukar vara, jag tycker om att planera, haha. Mia, jag och Matilda åkte ner till Västerås för att festa med några gamla klasskompisar ifrån högstadiet, hade super kul och det kändes som vi inte hade vart borta ifrån varandra i flera år. :)
 
Idag så har jag nästan ingenting planerat förutom att mamma och jag ville åka och sola någonstans och bara ta det lungt. Var nyss ut med Jeffery i jeans och tshirt, fy fan vad jag svettades när jag kom hem slängde jag av mig allt och satt på mig bikini! Sommaren är här!

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

söto, det har varit sjukt varmt här hemma med :D:D haha både ont och gott dock på gymmet vart man helt dränkt i svett nästan hahah mindre fräscht

Svar: jag vet sååå jäkla kvavt inne på gymmen nu, man är svettig innan man ens börjat hhaha :D
sanna hyvärinen

2014-06-09 - 23:33:34


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.