Fashionjoint

Sommarplaner

Hm spring 2014 vår kollektion babyshower jobb mode blogg helg kul enköping glassar hm linne shorts väder
allt är ifrån H&M och favvoglassarna är ifrån GB, hehe
Vilka är dina favoritglassar?
 
Jag är så besviken på denna sommar, det är snart juli  och det har inte ens varit så varmt så man kunnat bada, eller knappast sola för den delen. Vi har längtat så mycket efter sommaren sen så är det ändå bara grått och blåsigt ute? Jag är ledig veckorna 29 till 32, hoppas det blir finare väder då! Vad har ni för planer i sommar?
 
Själv så har jag bara planerat in en sak, helgen vecka 29 så ska jag ner med några vänner till Stockholm och typ gå på arosfortet & grönan, så roligt! Förresten har nog glömt säga att Sandra och jag fick avboka Bråvalla, jätte tråkigt, men hon har en spricka i foten som inte blir bättre :/ Får bli nästa år istället! Och om 13 dagar så fyller jag 21... ♥

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.