Fashionjoint

Members Deals

MEMBERS.COM
 
Nu ska jag tjata. Jag loggade in på Members nu för att kolla deras super deals som jag gör varje vecka, ni ska veta vilka kap man kan hitta där. Möttes av några superbra deals - 99:- för espandrillos, 30% på make up store produkter, 76% på bikinisar, 70% på jackor och massor meeer!
 
Om du blir medlem så kommer du inte ångra dig, dessutom får du 50 kronor att handla för, lämna en kommentar med mail om du vill att jag ska skicka en inbjudan. Annars kan du bli medlem själv också, men då får du inte 50 kronor. :)

Posted in: Tips





Skrivet av: Hannapalms

Har funderat på denna sida flera gånger, jag bör gärna medlem! Tack för tipset :)

Svar: Då skickar jag ett mail till din epost :)
sanna hyvärinen

2014-06-28 - 22:46:33
Hemsida: http://hannapalms.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.