Fashionjoint

Levis x2

levis marenas
 
Berättade ju förr att jag beställde två par Levis shorts. Lovade att visa dem för er, men hade helt glömt bort det efter Bahamas. Jag har redan hunnit använda dem jätte mycket och jag väljer gärna dem före ett annat par i min garderob då dem är så snygga på och sitter så perfekt. Jag beställde mina ifrån IMSO, för 399 kronor styck, lätt värt det för er som funderar på att köpa Levis shorts! Jag har storlek 27 på båda. På bilden visar jag även mina nya älskade Marenas skor ifrån Duffy, som är ett måste i sommar(!) och mina svarta klackar som jag hade på bröllopet.
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

mycket snyggt, levis shortsen vill jag klicka hem men är osäker på storlek. är dom normala i strl? :)

Svar: Ja det tycker jag att dem är :D! Beställ! As snygga :D
sanna hyvärinen

2014-06-17 - 14:13:42
Skrivet av: hanna

tack snälla för svaret, ska kika på dom <3 :D

2014-06-17 - 23:27:18
Skrivet av: Nikaia

så snygga shorts!

Svar: Åh tack!! :D
sanna hyvärinen

2014-06-18 - 10:40:56
Hemsida: http://lanika.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.