Fashionjoint

Datorn strejkar

Bild ifrån förra veckan när jag gjorde fransarna, så nöjd!

Åh skulle precis blogga så blev musen till min laptop helt cp... Den funkar när man loggar in och ska skriva lösenordet, sen när bakgrundsbilden laddar upp så fryser muspekaren och man kan inte använda den alls. Åh så frustrerande! Så får blogga från mobilen idag så hoppas jag pappa kan lösa det där sen... :( 

Sitter i sängen och undrar vad jag ska hitta på, brukar alltid ha en lång lista med saker som måste göras men idag tänkte jag ta att läsa en bok eller bara gå ner och kika på stan med mamma innan jobbet, mysigt :) kanske hittar något att ha på mig till midsommar! Hörs förhoppningsvis ifrån datorn imorgon! Håll tummarna! <3

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.