Fashionjoint

Chunky Shoe Trend

Pull&bear H&M, Vagabond, Net-A-Porter, Michael Kors och Zara! asos chunky shoe platform platå trens
 1. Jennie-Ellen / 2. Vagabond / 3. Windsor Smith / 4. Asos / 5. River Island / 6. Monki / 7. NLY Shoes
 
Har ni snappat upp denna trend med vita Chunky Shoes/Platforms? För något år seda hade jag rynkat på ögonbrynen och tyckt att det bara såg klumpigt ut. Men trendgalen som man är så tycker jag nu att det är hur coolt som helst. Jag vill ha ett par men frågan är bara vilka man ska välja! Ska ni haka på denna trend? Var tvungen att även ta med dem rosa, dööö snygga!

Posted in: Mode





Skrivet av: Anonym

Snygga! Det var trendigt när jag gick i mellanstadiet typ ;) Hade ett par liknande faktiskt :) puss!

2014-06-26 - 22:45:06


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.