Fashionjoint

Adidas - The Farm Company Collection

Extended Collection by Lindex adidas neo blommigt bluef brazil collection lower the farm company
Ingen har väl missat att Adidas har släppt en kollektion med ett brazilianskt märke som heter The Farm Company. Plaggen har blivit väldigt ombloggade och många suktar efter dessa färgglada plagg som ger kärlek vid förstaögonkastet.Plaggen finns i allt ifrån långärmade och linnen till skor och shorts. Jag skulle verkligen vilja några av dessa när jag tränar eller till vardags. Älskar alla men mitt hjärta slår lite extra hårdare för den blåa. Vilken blev eran favorit?
 
HÄR kan du shoppa ifrån kollektionen.

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.