Fashionjoint

Ullared Shopping

ullared shopping
Tshirt 60:- / Jeans 159:- (billigt!) / Hood 139:- / Sweatpants 119 :- (super sköna)
 
Ni undrar säkert om jag gick crazy på Ullared som dem flesta gör? Haha nej inte direkt.. jag har varit där förr och tror alltid att jag ska komma ut med vagnen full som alla andra, men jag köpte knappast någonting alls, hittade nästan ingenting som jag tyckte var snyggt! Precis som alla andra gånger. Tänkte ändå att jag kunde visa vad jag köpte och även skriva ut priset på kläderna om ni är sugna på att åka dit! Förresten så filmade dem utanför, så vem vet om man kommer med på tv i kanske 2 sekunder, haha!
 
Idag så har jag plockat lite här hemma, för imorgon fyller jag år och får gäster!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Sanna Widman

Fina grejer! :)

Svar: Tack!! Om du ska dit så tipsar jag verkligen om jeansen, så billiga!:)
sanna hyvärinen

2014-07-07 - 15:31:55
Hemsida: http://sannawidman.se
Skrivet av: Josefine Hallgren

Åh ska dit i sommar!! :D

Svar: Åhhh kul! Då måste du kolla efter jeansen, 159kr
sanna hyvärinen

2014-07-08 - 14:44:30
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Skrivet av: hanna

såg superfint ut, myskläderna hade jag inte tackat nej till <3 :)

2014-07-13 - 12:40:37


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.