Fashionjoint

Tips: Nivea #BRINGITON

 

Nivea har startat en #BRINGITON kampanj. Där denna video ovan vill visa oss alla att om vi tar vara om oss själva, så tar du även vara på fler stunder. Väljer att dela denna på bloggen för jag tycker den är så fin gjord, både inspirerande och äkta. Jag kan komma på mig själv ibland att bara sitta och kolla på hur fin Emil är när han sover eller lägga mig på gräset för att kolla närmare när en geting som flyger från blomma till blomma. Glöm inte ta vara på alla fina ögonblick, man fastar lätt vid mobilen nu för tiden! Använd hashtagen #BRINGITON på sociala medier, så har du även chansen att vinna fina priser!

 

Så länge jag kan minnas så har vi använt Niveas produkter här hemma, speciellt nu på sommaren efter alla soltimmar, så man behåller brännan och slipper bli torr. Tipsar om denna body lotion som ska användas i duschen!


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.