Fashionjoint

Strandhäng

Såhär tillbringas dem flesta timmarna här nere på Öland! Plus alkohol och trevligt sällskap! Idag har vi även hunnit åka in till Färjestaden och shoppa lite. Köpte ett par skor, en strandklänning och två armband. 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Hannapalms

Hej! Vad kul att du är här på Öland, visst är det härligt nu speciellt i det underbara vädret! Jag bor i Färjestaden precis intill köpstaden så det var ju lite roligt att du varit här! :)

Svar: Nemen! Vad kul!! Lär ju vara proppat med folk där på sommaren! Älskar Öland och har varit där varje år sedan jag var 11 kanske! :)
sanna hyvärinen

2014-07-26 - 12:48:57
Hemsida: http://hannapalms.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.