Fashionjoint

🌮 Palmtastic 🌮

jul 2013 julafton klÀnning klÀder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvÀn hm julklÀder julklÀnning röd vinröd klÀnning linne mönster palm shorts solbrillor
 
1. Jumpsuit / 2. Tropical Palm Crop top / 3. Jacquard top / 4. Jolene trousers / 5. Palm bikini / 6. Scallop shorts /  7. Nike Roshe Run Palm / 8. Palm Cropped Sweatshirt
 
 
IgÄr skulle pappa ner en svÀng till VÀsterÄs för att hÀmta nÄgot, sÄ jag passade pÄ att be han slÀppa av mig i stan sÄ gick jag dÀr och shoppa helt sjÀlv, sÄ skönt faktiskt! Hittade 5 toppar och 5 shorts/byxor pÄ kanske en och en halv timme, super fina saker! TvÄ av sakerna jag köpte hade palm mönster pÄ, sÄ snyggt! SÄ jag fick lite inspiration och gjorde ett palmkollage. NÀstan ett mÄste till sommaren! Jag köpte nr 1 och nr 12 igÄr pÄ H&M! Vart Àven sugen pÄ Kimonon (9) och dem as snygga byxorna (4) ifrÄn Ginas första kollektion i Limited Edition, dösnyggaaa! Men med sÄ mÄnga palmplagg kanske man tröttnar, haha! ;)
 
Har nyss gymmat med Sandra och hennes syster, köpte med mig lite grillad kyckling och sallad med hem, sÄ tÀnte sÀtta mig pÄ baksidan med Jeffery i vÀrmen och Àta lite lunch snart innan jobbet, 14 - 19! Ska Àven visa lite av mina presenter nÄgon dag, sÄ tacksam för allt! Och tack till alla som skrev grattis <3 Puss pÄ er!

Posted in: Mode





Skrivet av: Isabell Hedberg

Gah Àlskar de rosa palmshortsen! SÄÄÄÄ fina!!! :D

Svar: As snygga och kostar bara 99 kr! Fynd :D
sanna hyvÀrinen

2014-07-10 - 22:06:12
Hemsida: http://isabellh.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna HyvÀrinen, 23, Enköping.

Jag Àr besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar sÄ hittar ni mig ute i klÀdbutikerna, hos min fina pojkvÀn, pÄ promenad, pÄ ett café eller myser med mina fina vÀnner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder pÄ shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.