Fashionjoint

Önskelista - 21 år

Om 6 dagar så fyller jag 21 år! Igår kväll satt jag och knåpade ihop en önskelista, för att mamma och pappa har bett om en. Jag uppskattar ALLT, men lite extra glad skulle jag bli av dessa:
 
1. The Balm Mary-Lou Manizer Highlighter / 2. Nike Free TR Fit / 3. Cover All Mix Make Up Store / 4. Wildfox Pyjamas Up All Night / 5. Nike Dual Sculpture Tights / 6.Svarta Yoga Pants Bootcut / 7. Pengar / 8. By Malene Birger Clutch Dipp / 9. Black Leather Messenger Bag / 10. Rose färgad klocka / 11. 3Details marmorskal / 12. Tory Burch Passport Holder / 13. Presentkort hos Zara Home, Asos och Tottes Hår (frisör)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Isabell Hedberg

Åh vill också ha ett sånt marmorskal!! :D
Grattis i förskott! ^^
Kram!

Svar: Super fint! Finns i 3 butikerna :D
sanna hyvärinen

2014-07-03 - 20:48:41
Hemsida: http://isabellh.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.