Fashionjoint

Handsprit med doft 2

 
Detta inlägg får heta "Handsprit med doft 2" för att för flera år sedan, gjorde jag ett inlägg som hette Handsprit med doft, och jag förstår inte hur, men det är fortfarande ett av mina mest lästa inlägg på min blogg, folk googlar väll på något liknande och hamnar alltså här på min blogg, i det lilla skitinlägget.
 
SÅ nu några år senare så tänkte jag tipsa om handsprit med doft igen! Haha! Jag har tre olika mini handspriter här hemma med doft, min favorit är denna. Men nu såg jag att Nelly säljer 5 pack i märket Pocketfresh för bara 99kr i olika fruktiga och bäriga dofter! Jätte bra att ha i väskan i sommar när man är ute och far överallt, man känner sig jätte fräsch och det luktar underbart!
 

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Isabell Hedberg

Bästa uppfinningen ju! :D
Älskar designen på deras etiketter, så söööta! ^^
Kram!

Svar: Ja haha! :) synd bara att man ofta får beslutsångest när man ska välja EN
sanna hyvärinen

2014-07-11 - 20:55:31
Hemsida: http://isabellh.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.