Fashionjoint

The Wildfox Lagoon

2014 wildfox
Wildfox har nu släppt deras kollektion The Wildfox Lagoon som är kläder införvåren 2014. Jag älskar Wildfox och vill ha allt i deras sortiment i min garderob. Man tröttnar nog aldrig på deras kläder. Dem gör så vackra kläder i allt ifrån pastell färger till alla regnbågensfärger, med blommor och en barnslig edge. När man ser bilderna så drömmer man sig bort eller hur? Att det var du som var i det där paradis landet.
 
Här kan ni se alla bilder. Förutom på deras hemsida så finner du deras kläder på Asos och Shopbop.
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

ser mycket fint ut, åh vad man längtar till våren/sommarn nu!! <3 :D

Svar: Jaaa! Ska vi åka utomlands i helgen?? Haha
sanna hyvärinen

2014-01-09 - 11:28:33
Skrivet av: Jessica Högberg

Otroligt vackra bilder...

Svar: Jätte fina, blir avis på håret! :(
sanna hyvärinen

2014-01-09 - 14:46:00
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: hanna

haha LÄTT! hade inte bangat en sek, så trött på regn och mörker :S <3

Svar: Undra vart det är varmt nu förutom typ thailand :)?
sanna hyvärinen

2014-01-09 - 15:04:19
Skrivet av: Emma

Hej!
Ja det har det har dom, men jag har inte fått hem något. Åker utomlands i tre veckor idag, så kan inte säga om jag får det snart.

Svar: Super bra! :D
sanna hyvärinen

2014-01-10 - 12:32:59
Hemsida: http://emfal.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.