Fashionjoint

Orphan black serie tips

Igår när jag och Emil satt och skulle ladda ner den senaste säsongen av The Walking Dead så satt vi och kikade efter någon ny serie att följa sen. Så hittade vi en ny serie, Orphan Black, som verkar jätte bra, spännande och väldigt annorlunda. Efter att bara ha sett trailern så fastnade jag! Det finns ute två avsnitt här, för er som vill börja kolla direkt!
 
Jag tycker inte om att kolla hela trailar, för jag tycker det avslöjar för mycket, så mitt tips är att kolla halva om ni vill se serien!
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.