Fashionjoint

MBMJ

Marc By Marc Jacobs har på senaste tiden verkligen levererat massa snygga iphoneskal! Älskar att smycka min iphone med nya skal, det blir ju också som en accessoar! Vill verkligen köpa skalet till vänster, men det får nog vänta. Har köpt många julklappar till mig dem sensate dagarna, hehe och dyra sådna ,så när det kommer på posten!

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

sjukt snygga, och jag älskar guld! :D <3 hade inte tackat nej till någon utav dom.

Svar: Älskar att skalet rinner ;) så snyggt?
sanna hyvärinen

2014-01-05 - 19:48:13
Skrivet av: Isabell Hedberg

Så sjukt coola! Den vänstra är ju to die for! :D

Svar: Är super sugen på att köpa en Iphone 5s också haha :D det är samma skal som till 5an va :D
sanna hyvärinen

2014-01-07 - 02:24:59
Hemsida: http://isabellh.se/
Skrivet av: Isabell Hedberg

Sv: Ja de har samma form så man kan använda skalen till båda :D

Svar: Ok tack!! :D
sanna hyvärinen

2014-01-07 - 14:41:32
Hemsida: http://isabellh.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.