Fashionjoint

Loreal Paris Semifinal Trendsetter 2015

 
 
 
Ni vet ju redan att jag har gått vidare i semifinal i tävlingen Loreal Paris Trendsetter 2015. I denna del av tävlingen skulle man välja ett av dessa teman: rock, glamour, bohemisk eller romantik. Jag valde det sistnämnda. Uppgiften var att tolka temat från topp till tå - smink, naglar, kläder, accessoarer osv. Här ovan visar jag upp min romantiska outfit. Första gången någonsin jag står framför kameran, eller klipper ihop något. Nervöst. (Dock besviken på kvaliten då det är suddigt och min tröja är pastellrosa inte grå/vit.)
 
♥ Romantik för mig är allt ni kan se i videon. Målade läppar och naglar, rodnade kinder, en lätt sminkning. En söt parfym. Färger som rosa, beige, pasteller, röd, lila och ljusbrunt. Lockigt hår och söta smycken. Allt detta får ni se i videon.
 
Jag är med och deltar i Trendsetter Search på www.lorealparis.se

Posted in: Mode





Skrivet av: Nina

Super snyggt. Jag gillade verkligen din romatiska stil. Läppstftet var precis i min smak också och även naglarna. Kram. ps Bra musik till videon :)

2014-10-03 - 16:59:36
Skrivet av: Paula´s Blogg

Snyggt :)
Jag har röstat :)

Svar: Tack!!!
sanna hyvärinen

2014-10-04 - 07:55:07
Hemsida: http://paulazliv.blogspot.fi
Skrivet av: Emilia

Sv. Tack så mycket! :)

Jätte fin stil som verkligen passar mig i smaken! Såklart jag röstade! :) Hoppas din dröm blir verklighet! Kram

Svar: TACK! Super tack!!
sanna hyvärinen

2014-10-06 - 16:52:21
Hemsida: http://dailyloved.blogg.se
Skrivet av: Helén i Vilrummet

Me like! Jag har röstat! Stort lycka till :-)
Kram Helén

2014-10-07 - 07:59:28
Hemsida: http://vilrummet.blogspot.se
Skrivet av: liana

Jag har röstat,hoppas du vinner!! kramar!

2014-10-11 - 00:36:15
Hemsida: http://lianass.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.