Fashionjoint

Hjälp mig?

Jag vill ju jätte gärna byta bloggportal för jag hatar blogg.se just nu. Dem skiter i och svara på mail, dem fular sig med regler och vilka som ska få synas på deras startsida och massa mer jag inte orkar ta upp här. Men om jag flyttar över min blogg till en annan portal så kommer jag inte kunna importera alla mina inlägg! Så jobbigt.. Jag vill ju ta med mig alla mina inlägg till den nya portalen? Jag har haft mail kontakt med dem på Vionno, Fames och Forme. Tycker ni jag ska byta ändå?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Maria

Jag vet ju inte vad det riktigt handlar om, men jag hade nog inte bytt, jag gillar blogg.se. Men om du vill byta tycker jag du ska byta till fames!;)

Svar: okej! jag ska fråga ngn som bloggar där vad dem tkr :D
sanna hyvärinen

2014-01-23 - 16:06:02
Hemsida: http://shockingglamour.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.