Fashionjoint

Highlighter jakt på Make Up Store

highlighter make up store smink
 
När jag var i Kista sist, så gick jag till Åhlens och till Make Up Store delen för att fråga smink experterna om hjälp för en bra highlighter som passade mig. Jag berättade att jag inte använt en förr och ville börja lära mig mer. Då visade dem mig en ögonskugga som passade bra att börja med, för mig - Microshadow Sun Breeze. Sedan en borste som skulle passa bra till, nr 367. Färgen är jätte fin men den är mer skimrig (ja, som en ögonskugga). Denna syns knappast alls efter typ sådär 10 lager. Den skimrar mest. Tycker om den och tror att den kommer att komma till användning men inte som highlighter tyvärr.. Hade nog passat bättre med en klippig. Däremot borsten älskar jag! 
 
Kanske ska gå en 2 dagars intensiv make up kurs i mars med Sandra i Stockholm, om hon inte har mycket i skolan då. Mest för kul och för att lära mig mer! Dem hade ett erbjudande gå 2 betala för 1! (kommer bli 3500kr var) Vem vet denna highlighter kanske jag kan använda bättre efter kursen haha! Amatör Sanna!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Anita

Kul att du fick hjälp :D

Svar: Haha ja jag frågade om hjälp ;)
sanna hyvärinen

2014-01-31 - 10:17:45
Hemsida: http://siliiins.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.