Fashionjoint

Essies nya kollektion

essie kollektion nagellack
Här är Essie's nyaste kollektion, 2an skulle jag vilja köpa! Vilket lack skulle du vilja prova?
 
 
 
1. On a silver platter
Violett och blått holografiskt glitter och antiksilver som ger en djärv kontrast till detta pärlemorskimrande guld lack.
 
2. Peak of chic
Att bestiga toppen inom mode och frysa dina välskötta tillgångar i detta alpina vita holografiska lack med isande kristall blixtar i en färgglad blandning.
 
3. Belugaria
Detta rika och utsmyckade kolsvarta nagellack är spetsat med mycket struktur och matt glitter med blixtar likt en holografisk regnbåge.
 
4. Hors d'oeuvres
Ingenting säger glitter och lyx lika mycket som detta underbara hopkok av platina guld med en touch av skimrande silverglitter.
 
5. Lots of lux
Hög kvalitet och perfekt i konsten att ta manikyr till sin maxgräns i detta skimrande blå lapis lazuli lack med en snygg matt finish.
 
6. Ignite the night
Det blinkande ljuset från detta gnistrande hematit nagellack ger en superfin matt finish och finns i lågorna av passion för lyxigt mode.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.