Fashionjoint

30 grader +

 
Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon och har nu precis kommit ut ur duschen. Jag ska jobba idag 14-21.15 så jag har gjort ett tidsinställt inlägg till er. Vet ni att här om kvällen så fick jag sådan lust att åka utomlands så jag och Emil satt och kollade på resor, men dem enda ställerna det är varmt på just nu ligger ju sådär minst 10 timmar bort. Ni vet inte ett ställe där det är 30+ nu som inte ligger sådär super långt bort? 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.