Fashionjoint

Vinnaren av ett par Nike Air Max dragen

nike air max
Ja då är vinnaren dragen av ett par valfria Nike Air Max ifrån Acceso.se! En av Emmorna vann, så om du heter Emma kolla din mail! Grattis, jag är inte lite avundsjuk! Nedan har jag har jag gjort ett kollage med en drös Nike jag gärna skulle vilja finnas på min säng när jag kommer hem ifrån jobbet. Jag ska faktiskt köpa ett par hade jag tänkt, men vilka? Ett par vanliga vita - eller ett par mer spacade?
 
 

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: hanna

hej tjejen, du jag tänkte kolla angående mitt presentkort som jag vann innan jul för mig du sa att det var en valfri skjorta från tailorstore? men personen som jag skrivit med och fått presentkortet av säger att det är någon sportaffär :/ vilket är det som gället, hehe

Svar: Hej, du vann Lucka 21: http://fashionjoint.se/2013/december/lucka-21-andmotionse.html#comment
Presentkort på Andmotion.se! Du tävlade inte i lucka 23 :) (skjortan) <3 Har jag skrivit det så måste jag varit virrig och skrivit fel! Förlåt! :/ I lucka 23 vann Caroline.
Vem av dem två hade du mailat med? KRAM
sanna hyvärinen

2014-02-06 - 12:32:35
Skrivet av: hanna

men aaha fan va dum jag är hahah, ser nu hur du menar när du skrivit dom som vunnit :) det är jag som är virrig men då hänger jag med. förlåt då ska det stämma :D perfekt med sport, blir att kika lite. tack för hjälpen söt tur det löste sig hehe kram!

Svar: Men såg nu att i Lucka 24 har jag råkat skriva längst ner att du vann i Lucka 23 med, ska ändra det till Caroline ;) Hahha puss på dig
sanna hyvärinen

2014-02-06 - 12:42:40


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.