Fashionjoint

Valentines day

Extended Collection by Lindex jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd
Henne: underkläder, kärleksnalle, rosa kimono, vackra ljus, victoria Secret parfym, chocklad bodybutter. Honom: godiva choklad, personligt armband, keps, blå skjorta, henri lloyd väska, gromit vetekudde nalle, plånbok. Båda: 52 weeks, fifty days of play spel, glossybox/the man box, älskling spelet, romatiska lappar, massage olja med smak, kärleksförklaring bok.
 
På fredag är det alla hjärtans dag och då ska man umgås med sin älskade, skämma bort varandra och visa extra mycket kärlek till alla i din närhet. Jag älskar alla hjärtans dag och har alltid gjort det, kanse just för alla är så kärleksfulla. Här ovan är exempel på vad du kan ge din pojk/flickvän! Gjorde en bild med vad man köpa tillsammans också såsom roliga, erotiska eller fråge spel. ♥ Bokade hotell den 15 - 16 för mig och Emil och spa, så ska vi ut och äta middag och göra mssa kul i Stockholm. Mysigt!

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.