Fashionjoint

Tiny Tea Tox - 1 vecka

energi platt mage recension smalre testar tiny tea your tea åsikter
Nu tänkte jag berätta lite vad jag tycker om detta te, efter en vecka. För att läsa mer hur det funkar så läs detta inlägg.
 
Your tea, Tiny Tea Tox har nu jag och mamma druckit i en vecka. Teet ska ge dig energi, ta bort slamprodukter och kan även göra magen och låren lite smalare. När vi fick tett så reagerade vi först på lukten.. teet luktar inte så gott, haha! Första dagen var den enda jobbiga dagen då man skulle vänja sig med smaken (smakar typ som att man tuggar på papper), men redan andra dagen så tyckte man att tet smakde godare och det var inte alls jobbigt att dricka.
 
Vi båda märkte nästan direkt att vi fick mer energi och inte var lika trötta om dagarna och kvällarna. Jag kände mig inte heller lika sugen på att små äta och den där "uppblåsta" känslan efter man ätit en måltid var borta. Magen kändes lixom lugn. En vecka gick jätte snabbt och jag har egentligen en vecka kvar, men kommer sluta nu pga av jag kände dem två sista dagarna att mitt hjärta slog jätte snabbt och jag var jätte lätt irriterad på Emil hela tiden som jag inte brukar vara osv, det låter som att det inte kan ha med tet att göra, men så fort jag slutade (igår) så kändes det mycket bättre. Men trots det så måste jag faktiskt rekomendera tet starkt om du vill testa det, du kommer att få mera energi och lite smalare mage (& känna dig mycket smalare). Mamma ska fortsätta och allt går bra för henne (avundsjuk) och jag har inte hittat någon som varit direkt missnöjd på nätet. Den lever alltså upp till förväntningarna om jag säger så. Jag mätte innan och efter och det skiljer kanske 3 cm i midjan! :) Om du funderar på att testa så köp det, du kommer inte bli missnöjd!
 
Mina påsar för den andra veckan funderar jag på att spara och testa om 2-3 månader igen. 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.