Fashionjoint

Spontana AVICII biljetter

 
Igår smsade jag Sandra och skrev "ÅH ska vi gå och se AVICII den 1 mars?" Hon svarade direkt "Åh vad roligt!" En timme senare så hade jag biljetterna på mailen. Väldigt spontant och roligt! Kommer bli den första riktiga konserten jag går på! Då räknar jag inte med Darin när jag gick i 6an haha, eller Putte i parken förra sommaren.
Super bra sittplatser också - Sektion A108, rad 9! Någon mer som ska dit? Förresten vet någon hur det funkar med kamera där? Står att man inte får ta med, men det har väl folk ändå alltid gjort?
 
Googlade även på förbanden nu och dem är den 1/3: Albin Myers, Jakob Liedholm och PANG!
Nu ska jag och mamma promenera ner till gymmet! Hörs sen!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.