Fashionjoint

Leighton Meester + Nelly.com

Leighton Meester + Nelly.com
Åhhh! (känns som jag börjar alla inlägg så när jag är glad haha) Nelly fyller 10 år den 24 Februari och firar det med att lansera sin största kampanj någonsin, frontad av amerikanska skådespelerskan och sångerskan Leighton Meester, känd för sin medverkan i tv-serier som Gossip Girl. Hon fick välja sina favoriter ur Nellys vår- och sommarkollektion. För att se fler behind the schenes bilder klicka här
 
Jag vill gärna se hon som modell för Nellys kläder och välja ut sina favoriter, hon är så dö snygg så man kommer ju att vilja ha allt! Så ja jag är super glad för detta samarbete!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Melanie

Älskar dessa bilder, hon är så snygg!

Svar: jag med, avis!
sanna hyvärinen

2014-02-21 - 12:55:15
Hemsida: http://melanief.webblogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.