Fashionjoint

En dag på stan

Extended Collection by Lindex lindex 999 mocka jacka
Min nya älskade mocka jacka jag beställt ifrån Lindex, 999:- kommer bli underbar när det blir plus grader ute.
 
Idag har jag spenderat dagen med kusinens lilla Pontus! Vi gosade hemma efter frukost och sedan gick vi på stan och åt lunch och tog det lungt, super mysigt, speciellt nu när snön är borta och solen börjar kika fram! Förresten jag har lovat mig själv att inte äta godis på en vecka, bara för att utmana mig själv, det är lite jobbigt då jag alltid tar något litet när jag är sugen lixom, kan säga att det är ännu svårare när mamma kommer in med "VÄRLDENS GODASTE GODISAR MED CHOKLADÖVERDRAG, BARA 10KR FÖR EN HEL PÅSE PÅ ICA"... tack mamma!
 
Nu kollar jag på Top Model Sverige, tycker det ska bli spännande med både tjejer och killar i år, kommer ni följa det?

Posted in: Shopping





Skrivet av: alexandra

Tack för idag :) Det var mysigt! Fin jacka :)

Svar: Tack, ja det var super mysigt! Pontus är så mysig och go! Kul och ha en dag på stan med dig :D
sanna hyvärinen

2014-02-25 - 19:46:45
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Super snygg jacka!! En vecka klarar du;)

Svar: TACK! :) Hahaha åh jag hoppas verkligen det, annars blir jag jäkla besviken
sanna hyvärinen

2014-02-25 - 20:53:48
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: hanna

åh jag borde med ha en sån förbud vecka, jobbigt när man jobbar i cafe med massa sött haha men du lär klarar det söt :) <3

Svar: Haha ja och på Ica i kassan, vafan alla tror det är lördag hela veckan! Det ända dem köper är ju snacks haha :(!! Böir frestad!
sanna hyvärinen

2014-02-26 - 21:07:47


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.