Fashionjoint

vinterfavoriter ifrån boohoo

 
Sitter och har så sjukt mycket vinter/jul/nyårs inspiration så gjorde ett kollage med plagg och saker ifrån Boohooen av mina favorit online butiker, dem har allt och det bästa är att ingen kommer ha samma plagg som dig här hemma i Sverige! Dem har så sjukt mycket snyggt. Tomten, låt allt detta ligga under granen, så jag kan ha den första klänningen på nyår och värma mig med den alldeles för snygga jackan. Vad gillade du mest i kollaget?

Posted in:





Skrivet av: Emelie

Så mycket snyggt!

2014-12-11 - 17:17:50
Hemsida: http://ems.for.me
Skrivet av: JoJo

mycket snyggt!

sv; ååh tack för tipset och länken! :D

2014-12-11 - 17:38:21
Hemsida: http://rockdoll.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.