Fashionjoint

tips - the perfect fake tan

 
När jag var på Attitude mässan så fick jag testa på spraytan i MARC INBANEs monter, jag blev så nöjd med resultatet så jag köpte med mig en flaska hem, då ingick borste till ansiktet och en scrub handske till kroppen. Det såg verkligen ut som man hade vart på semester på Bahamas igen. Perfekt till vinterhalvåret. Tänkte spraya mig i helgen, vill ni se resultatet här i bloggen då? Före och efter bilder?

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.