Fashionjoint

sanne alexandra shop

janni deler sanne alxandra
Alena Pants / Abby Bootcut / Blanca / Julie Claire
 
För några dagar sedan släppte Janni Delér kollektoinen Black Collection i sammarbete med Sanne Alexandras Shop. Jag älskar Jannis klädstil och jag älskar svart, önskar bara det var fler plagg i kollektionen. Här ovan är de två första plaggen ifrån hennes kollektion, resten är andra snygga plagg ifrån Sannes shop. Vill ha allt!
 
Idag har jag vart på stan med Emils mamma, på jakt efter dem allra sista klapparna, sedan har pappa och jag gjort fudge och nu blir det uppesittarkväll med familjen och Emil. Mysigt!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: marlene

så mycket fint!

Svar: Håller med :)!!
sanna hyvärinen

2014-12-25 - 11:07:47
Hemsida: http://maarlenez.blogg.se
Skrivet av: Lisa

Har beställt 2 plagg från Sannealexandra, billigt material och dålig kvalité.. Blev tyvärr att skicka tillbaka båda plaggen för min del.

Tack för en fin blogg!

2015-03-23 - 13:03:19
Skrivet av: Sanne

Åh tack!!! Gud vad fint <333

Svar: Så lite så! Kommer det släppas ännu fler plag snart :)? KRAM!
sanna hyvärinen

2015-12-08 - 18:56:48
Hemsida: http://sannealexandra.metromode.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.