Fashionjoint

rihanna samarbetar med puma 2015

puma rihanna
RIHANNA x PUMA. Det första jag såg på instgram imorse när jag vaknade var denna underbara nyhet. Att undet hösten 2015 kommer en av världens största artister göra ett samarbete med en av världens största sportföretag. BARA JAG SOM ÄR ÖVEREXALTERAD? Så spännande!!
 

Posted in: Tips





Skrivet av: Tilde Lyholm

Sv: Beställde min på nordicfeel.se men verkar inre finnas där längre tyvärr! :)

2014-12-18 - 17:58:54
Hemsida: http://nouw.com/tildelytholm
Skrivet av: A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY

hon är ju så snyyygg!

Svar: ja!! hon och beyonce, GIRLCRUSH
sanna hyvärinen

2014-12-19 - 14:45:24
Hemsida: http://nouw.com/adelina


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.