Fashionjoint

nyx matta läppkrämer

Är det försent att lägga till något på sin önskelista? Antagligen, men kanske kan köpa mig en julklapp till mig själv! NYX soft matte lip cream är matta krämer till läpparna som finns i flera olika färger. Det ser mer naturligt ut och inte lika påsminkat som med glans. Om jag ska spå i framtiden kommer detta nog bli ett måste inför 2015.. Här finns några av alla färger.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Tilde Lyholm

Har ett och älskar det! Är så mjukt men ändå matt, ska definitivt köpa fler färger :)

Svar: Vilken färg har du :)
sanna hyvärinen

2014-12-18 - 15:17:50
Hemsida: http://nouw.com/tildelytholm
Skrivet av: Tilde Lyholm

Transylvania :) Har skrivit ett inlägg om den här om du vill kolla --> http://nouw.com/tildelytholm/nyx-soft-matte-lip-cream-in-transylvania-16541454

Svar: DÖR SNYGGHETS DÖDEN!! så snyyggg!!!!!
sanna hyvärinen

2014-12-18 - 17:29:27
Hemsida: http://nouw.com/tildelytholm
Skrivet av: Kajsa Johansson

Riktigt läckra färger! Något som måste läggas på inköpslistan! :)

Svar: Håller med! Letade nu idag i Västerås men fanns inte :/
sanna hyvärinen

2014-12-20 - 11:44:56


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.