Fashionjoint

nyklippt

klippt mig nyklippt
 
Är precis klar hos min frisören där jag har slingat min utväxt och klippt topparna. Det vart lite mer aksblont den här gången och jag tyckte det blev jätte snyggt! Synd att bilden inte är så rättvis färgen. Älskar den fräscha känslan efter man har varit hos friösren. Tror alla förstår vilken känsla jag menar!
 
Ikväll ska jag jobba 17 - 21 och tänkte passa på att julpynta lite i mitt rum här hemma innan. Jag älskar julen och allt runt omkring. Men jag har inte fått så mycket julkänsla än som jag brukar ha fått vid den här tiden på året. Vill ni se sen? Det är ju 1 december idag, helt sjukt! Har ni fått någon julkänsla ännu?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.