Fashionjoint

i butik just nu

Runt jul så är det ju helt underbart att gå runt i butikerna, det är proppat med nya saker i sortimentet och det är extra mysigt stämning med alla julprydnader osv. Eller jag kanske är ensam om att tycka det? Om jag kunde skulle jag spendera varje dag i december på stan. Förr bloggade jag om dessa gift boxes som finns i butik runt jul. Men här ovan är bilder på annat som finns i butik nu - glittriga nagellacks kollektioner, pyjamas kläder, smink i fina förpackningar, mysiga jackor, ljus, och massa julig skönhetsvård. Allt ovan finns i butik just nu!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Evelina

När koras vinnaren av presentkortet hos klockkungarna.se? :-D

Svar: Jag har korat vinnaren och det blev nr 16 :)
sanna hyvärinen

2014-12-21 - 01:02:41


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.