Fashionjoint

extra fina julklappar

 
Kolla vad jag fick i julklapp av Emil! Han gav mig tre saker ifrån min önskelista - denna skinnjacka, Motel biknin och Nike gympåsen! Är han inte underbar? Blev jätte tacksam för allt jag fick såklart, men lite extra glad blir man ju av de saker man velat ha länge! Denna underbara skinnjacka har jag suktat över länge och nu är den äntligen min! Vad fick ni i julklapp kära läsare?
 
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: felicia

snygg!

Svar: Tack är sååå nöjd 😍
sanna hyvärinen

2014-12-28 - 16:51:02
Hemsida: http://feliciaholmgren.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.