Fashionjoint

Weekend i Göteborg

 
Imorgon bitti kl 10, så tar jag och Emil tåget ner till Göteborg för att bo på hotell några nätter. Nästan som en weekend, men mitt i veckan haha! Vi tänkte gå på Liseberg, kikar runt på stan bara vi två och ha det mysigt. Vet ni något annat roligt man kan göra i Göteborg? Känns skönt som en sista mini semester innan det riktiga jobbet börjar!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Natali

Är det fint väder då tycker jag ni ska gå in på närmsta Ica elelr Hemköp och ta er till Slottskogen (Linnéplatsens hållplats). Gå runt där och kolla på sälar, barnens zoo (lika roligt för oss äldre), och gå runt, sen kan ni sätta er var som för att äta er picknick :)

Annars kan ni gå till Världskulturmuseet också! Väldigt intressant!

Svar: åh attans vilket bra tips :D får bli nästa gång! det blev grönan, avenyn och stan :D duger det med, hittade ju världens snyggaste väska på accent!
sanna hyvärinen

2014-08-06 - 09:51:09
Hemsida: http://brainsandheels.blogg.se/
Skrivet av: Esther

Sv: Har mejlat dig :)

Svar: hej! åh ja jag såg det innan gbg, tänkte svara på det strax :) kram
sanna hyvärinen

2014-08-06 - 14:03:44
Hemsida: http://paraplyz.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.