Fashionjoint

Video ifrån Öland

 
Här är en kort video ifrån när jag var på Öland i början av sommren! Bättre sent än aldrig, haha! Jag älskar Öland så sjukt mycket och jag har varit där sedan jag var liten nästan varje sommar. Som ett andra hem. Det är lika bra som att vara utomlands nästan! Haha så roligt 2.15 när Emil står och kastar bär på Tommy så har vi precis "missat" bussen in till stan. Den bara åkte förbi oss fast vi stod och vinkade vid busshålsplatsen, haha älskar när dem säger att han är en idiot. Men det var han ju också ;) Har ni varit på Öland?

Posted in: Vardag





Skrivet av: hej

Heej :) Vill du ha fler läsare till din blogg? Här kan du enkelt fixa 500+ nya besökare per dag, helt gratis!! http://www.easyhits4u.com/?ref=asdefrg

2014-08-23 - 15:25:45


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.