Fashionjoint

Tips - Nya säsonger på TV

 
Det känns som mitt liv i höst kommer bestå av tv tittande. Nej då, men det blir många mysgia tv kvällar i alla fall! Idol, Portkod 1321, Paradise hotel och Big brother drar igång. Vilket program ser ni mest fram emot?
 
Idol - Idol startar på måndag den 18/8 kl 20.00 i TV4 och i år så firar Idol 10 år vilket betyder att det kanske blir lite mer speciellt. Vi har tex fått veta att både den nya och gamla juryn ska vara med. Dock så har man inte fått veta i vilken form den gamla juryn ska vara med i ännu, spännande. I trailen så får man även se mer louge klipp i år vilket jag tror kommer bli kul. 
 
Portkod 1321 - Så sjukt taggad för en till säsong av denna serien! Om ni inte har sett den så måste ni göra det nu! I denna säsong så har Steph och Agnes bara några månader kvar till studenten och jag har sett att dem sökt "bloggare" till blogawards scener på facebook. Verkligen en favoritserie. Inget datum är satt ännu.
 
Big Brother - Så kul att det här ska börja igen, kommer ihåg när jag var liten och satt på Big Brother i smyg för pappa ville inte att jag skulle kolla på det, haha! I år kommer det både vara svenska och norska i samma hus, och huset kommer vara lyxigare än tidigare år. Marcelo och Annica har avslöjat i deras bloggar att vi kommer på ett eller annat sätt få se dem i årets säsong. Söndagen den 31/8 kl 21.00 i TV9 öppnar programledarparet Adam Alsing och Pia Lykke dörrarna. 
 
Paradise Hotel - Pogramledaren Malin Gramer har redan gått ut och sagt att årets PH är sjukt mycket galnare än förra året och mer spårat. Samir ska tydligen vara reporter för studio paradise i år, roligt! PH startas samma dtum som Idol, den 18/8 men kl 22.00 i TV3. Alla deltagare har redan presenteras och du kan se dem här.
 
Vet ni något annat roligt program som startar i höst?
Edit: Portkod har premiär 7 oktober!

Posted in: Tips





Skrivet av: Anonym

JAA, portkod 1231 och Paradise Hotel, min höst är räddad :D
Blev helt glad nu, kan inte vänta till skolan börjar, men kommer hem efter en tuff dag med regn och gula löv, myser ner sig bredvid fönstret i en filt och tittat på de 2 serierna.. Men Gud vad jag längtar nu! :D

Svar: Haha ja!! Så mysigt:)
sanna hyvärinen

2014-08-16 - 00:09:47


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.