Fashionjoint

Strandklänning i bohostil

strandklänning
 
Lindex har en super rea nu i alla butiker och online! När vi var på Öland så fyndade jag den här strandklänningen för 150 kronor. Jag har letat efter något man bara kan slänga på sig när man ska iväg och sola och vilken tur jag hade som hittade den här! Den är hur snygg som helst på och mönstret går i lite boho stil. Jag har märkt att mycket av Lindex kläder går just i den stilen nu på sommaren, vilket jag tykcker är hur fint som helst! Den finns här för er som vill köpa en likadan, Bilden på deras hemsida gör den inte rättvis, inte färgen eller formen, eftersom man själv knyter den som man vill ha den..

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.