Fashionjoint

Natural Beauty

På senaste tiden har jag fastnat för den naturliga looken. Då menar jag allt ifrån smink, till hår. Den översminkade looken med perfekt lockigt eller rakt hår, har nog passerat sin tid. Less is more, eller hur?
 
Idag har jag inte gjort något alls, jag håller på att bli sjuk och har en spränagde huvudvärk, ända ner i nacken och en näsa som rinner. Jag som hade så mycket jag ville få gjort idag hoppas på en lite bättre dag imorgon, i så fall ska jag visa min nya fina väska!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Elin Gåhlin

Vet hur det känns med sprängande huvudvärk. Krya!

Svar: Tack!! :D Känns bättre idag!
sanna hyvärinen

2014-08-11 - 18:52:10
Hemsida: http://elingahlin.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.