Fashionjoint

Missfancynails

Hur duktig?
 
Kommer ni ihåg att jag vann en nagelbehandling värde 1300 kronor hos min absoluta favorit nagelterapeut Missfancynails? Under sommaren så hittade jag ingen tid för att åka ner till Stockholm och fixa dem eftersom jag nästan inte var hemma någonting alls. Nu kikade jag dem närmsta veckorna framöver då jag inte jobbar, men hon är fullbokat hela tiden! Nästa lediga tid är vecka 39. Men då passar det inte heller för jag kan inte ha (vill inte ha) fixade naglar själv när jag ska gå min nagelterapeut utbildning. Så antingen ger jag bort vinsten till mamma eller någon, eller så väntar jag tills nästa år! Vad tycker ni? 

Posted in:





Skrivet av: Moster

Har du ingen kompis som fyller år? Perfekt o rolig present...
puss!

Svar: Värde 1300kr då ger jag den till mamma isf ;)
sanna hyvärinen

2014-08-27 - 22:49:31
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.