Fashionjoint

Egentid med pojkvännen

bild ifrån igår kväll, då vi skulle på fest hos emils släkt
 
Åh! Jag var nyss ut med pappa och åkte motorcykel, så härligt! Nu ligger jag i sägen och bloggar ifrån mobilen. Nu är sommaren över på riktigt och Emil börjar jobba på tisdag, så vi har lyxat till det under helgen med tid tillsammans för bara oss två. I fredags så hade jag och Emil en heldag med massor kul. Frukost buffé, en hel dag i Västerås med fin restaurang på kvällen. Igår så åkte vi på spabehandling tillsammans. Behövde det verkligen! Hoppas vi får en fin vinter och höst! Ser ni fram emot hösten?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

Vad härligt :)

Så fin du är! :)

2014-08-31 - 16:16:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.