Fashionjoint

Cambilder x9

Hej! Jag kom nyss hem ifrån Pontus namnkalas (min kusins son). Så är full med smörgåstårta och fika. Nu har jag fixat mig lite mer för ska vidare på 30-års kalas. Sitter och väntar på att Emil ska spela klart finalen på en tennisturnering han har med sina vänner så jag kan hämta honom. Känns som jag väntat en evighet! Som ni ser ovan är jag uttråkad. Jag var jätte glad för det var en överaskningsfest vi ska på, men nu har dem tydligen redan hunnit överaska honom, missade allt det roliga! Hoppas ni får en fin kväll!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.