Fashionjoint

Vita Nike Air Max

fake celebirty prank hela sverige bakar nika air max vita white
 
Så snygga och passar till allt. Jag är kär i mina nya Nike Air Max som är helvita. Dem kommer användas flitigt till både bomderjackan, kappan eller skinnjackan. Nu ska jag invia dem här på en liten promenad. ♥

Posted in: Shopping





Skrivet av: Ida

Åhå! Vad snygga!

Svar: Tack!! :D
sanna hyvärinen

2014-04-05 - 17:13:25
Hemsida: http://tobehappy.blogg.se/
Skrivet av: hanna

så fräscha är dom <3 älska vitt :D

Svar: Håller med!!
sanna hyvärinen

2014-04-05 - 19:17:12
Skrivet av: Emma

så avis! Älskar din blogg!

Svar: Tack så mycket! :) blir jätte glad, kom gärna med önskeinlägg om det är något speciellt du vill att jag ska blogga om!
sanna hyvärinen

2014-04-05 - 21:12:14
Skrivet av: Emelie

Åååh vad snyyygga! Vart köpte du dom??? :D

Svar: Asseco.se :)
sanna hyvärinen

2014-04-13 - 00:00:12


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.