Fashionjoint

Västerås shopping


Är i Västerås med mamma och vi har precis varit på favoritaffären Tullhuset Living, köpte en av skorna ovan, kan ni gissa vilken av dem? Sitter nu på kajplatsen och äter sallad, ett måste om du är i Västerås, både kajplatsen cafe och kajplatsen 9 är bra tips om du befinner dig i Västerås! (älskar den röda oljan man får till brödet på cafet!) Efter vi ätit hinner vi till en butik till innan vi ska hem hoppas jag hittar något fint att ha på festen imorgon då! :) håll tummarna!

Posted in:





Skrivet av: Jennifer

åh vad gott!

Svar: Super gott :)
sanna hyvärinen

2014-04-03 - 15:32:03
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se
Skrivet av: Caroline

Jättebra blogg!!! Har en fråga om du har kvar de virkade shortsen i stl xxs? Isåfall får du gärna kika caaarolinez för jag är intresserad av att köpa!

2014-04-03 - 18:40:52
Skrivet av: Caroline

Jättebra blogg!!! Har en fråga om du har kvar de virkade shortsen i stl xxs? Isåfall får du gärna kika caaarolinez för jag är intresserad av att köpa!

2014-04-03 - 18:41:16
Skrivet av: Caroline

Jättebra blogg!!! Har en fråga om du har kvar de virkade shortsen i stl xxs? Isåfall får du gärna kika caaarolinez för jag är intresserad av att köpa!

2014-04-03 - 18:41:17


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.