Fashionjoint

The Coachella music festival ♥

 
 
Största delen av denna kväll har gått till att googla ihjäl mig på bilder ifrån Coachella festivalen ♥. Allt från outfits till youtube klipp till att deppa över att jag inte var där i år igen, enda sedan jag fick veta att denna festivalen ifrån bara våra drömmar existerar, kanske 3-4 år tillbaka? Så har det varit en sak på min Bucketlist. Bloggaren Zara Larsson var där och jag är absolut inte avundsjuk, nejnej… Här hade jag mer än gärna velat befinna mig istället för i min säng hemma i tråkiga Sverige. Vet ni någon annan svensk bloggare som vart där som jag kan checka in? Tipsa gärna i kommentars fältet!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Hemma Hos Felicia

oh ja, jag blir så sjukt inspirerad!!!! :) Vill ha sommar nu!

Svar: håller med! snart är vi där!!! :D
sanna hyvärinen

2014-04-22 - 18:47:28
Hemsida: http://feliciahblogg.webblogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.