Fashionjoint

Skönhetstips

batiste könhetstips lykos skönhetstips torrschampo
Nu tänkte jag tipsa om ett jätte bra skönhetstips, för dig som lätt får skitig hårbotten eller kanske har bråttom vissa dagar så är det här perfekt - Torrschampoo. Jag vet att ni säkert har läst om hur bra dem är, men aldrig testat? Jag är ett stort fan av dessa produkter. När jag känner att mitt hår börjar bli lite skitigt så sprayar jag lite i hårbotten och ruffsar lite med handen. Sedan poff så är det lätt och fräscht igen och absolut inte fett! Kollat runt lite på nätet och några som har stort och bra utbud är Lyko.se, min favorit är denna ifrån Batiste. Luktar helt underbart också! Dem finns både i små och stora om ni först vill testa hur den funkar! Ni måste prova! :)

Posted in: Tips





Skrivet av: Ellinor

Bra tips!

Svar: tack! har du testat torrschampoo? :)
sanna hyvärinen

2014-04-17 - 12:22:38
Hemsida: http://assso.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.