Fashionjoint

Nelly Shopping

 
 
Beställde nyss detta ovan + dr denim jeans och shorts till mig, allt är ifrån Nelly. Valde även express delivery så hoppas hoppas det hinner komma innan jag ska till Bahamas. Började med att jag egentligen bara letade efter en slapp strand klänning att ha, men hittade ingen och slutade med detta. En summa som var långt över den 4 siffriga summan, jaja. Man lever bara en gång - YOLO ;) haha! En typsik grej är att jag har haft presentkort kvar där sedan jag vann ett och har inte hittat något och nu hade jag ynka 500 kronor kvar och då hittade jag massa, som vanligt då! 

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

åh har varit dålig på att kommentera och besöka din blogg tjejen :( men nuu så är jag tillbaks hehe, mycket fint det du köpt! sj har jag köpförbud igen då jag råkade beställa ett par jeffrey campbell skor ;)

Svar: Haha ja vad tusan! Jag har saknat dina kommentarer! :) åh tack! Nemen åhhh avis! Vilka skor köpte du? :o
sanna hyvärinen

2014-04-23 - 15:53:39
Skrivet av: hanna

söt du är, grejen är jag använder google chrome och mina bokmärken försvinner typ alltid så det är därför man glömmer :( sjukt avis på dig som åker till bahamas! <3 sved att lägga pengarna hehe så hoppas man blir nöjd jag tog anklebootsen lita black distressed :)

Svar: Åh du kommer kunna ha dem till allt :D du ångrar dig nog inte! Om du skulle göra det så kan du ju sälja dem för nästan samma pengar det är ju bra iaf ;) haha!

Jaa man börjar bli lite nervös nu, hoppas det går bra att flyga så långt :) men det ska nog gå bra! Längtar sååå!
sanna hyvärinen

2014-04-23 - 16:53:25
Skrivet av: hanna

dom ska tydligen vara sjukt bekväma att gå i :D så det är ju tur hehe, tack söta tänkte dom kan bli fina till bara ben i sommar :)

inte ska du vara nervös tjejen, det kommer gå super :D
vilket datum var det du åkte?

Svar: Jag åker nu på måndag!!! :) så idag är det 4 dagar kvar!!!!!!
sanna hyvärinen

2014-04-24 - 09:09:34
Skrivet av: hanna

men åååh fusk!! ni kommer få det såå härligt, du måste ta massa kort :D:D

Svar: hihi ja det ska jag!
sanna hyvärinen

2014-04-24 - 11:14:46


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.