Fashionjoint

Levis & Wildfox

Extended Collection by Lindex levis london shopping shorts solbrillor wildfox
 Wildfox Bikini bag / Triangl Swimwear / Old Sunnies from Lindex / Levis Shorts from IMSO
 
Innan jag åkte iväg så berättade jag ju att jag beställde två par Levis ifrån IMSO. Det svarta paret var jag tvungen att byta till en mindre och kommer nog att komma lagom tills jag är hemma igen, med dessa ovan satt som en smäck och är mina nya favoritshorts i garderoben! Inte så otippat. ♥ Mina älskade slitna gamla solbrillor ifrån Lindex som alltid är favorit fick också vara med. Har ni också ett sånt där jätte gammalt par sunnies som alltid sitter bättre än alla andra nya? Älskar dem.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Jennifer

fina shorts och solisar!

Svar: tack! :D
sanna hyvärinen

2014-04-25 - 17:27:48
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se
Skrivet av: hanna

längtar tills man kan använda shorts! superfina såg de här ut, jag skulle med vilja hitta ett par levis :)

Svar: Köp ifrån imso :)! Dem är super fina!
sanna hyvärinen

2014-04-25 - 21:08:45


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.